Bibliotektjenester for etter- og videreutdanningsstudenter

Tar du etter- og videreutdanning hos oss har du det samme bibliotektilbudet som våre fulltidsstudenter. På denne siden har vi samlet all informasjon som gjelder for deg som studerer hos oss men ikke er på høgskolen hver dag.

Kom innom biblioteket når du er på samling

Er du på samling i Oslo, kom gjerne innom biblioteket for en introduksjon til våre tjenester. Vi lager en bruker til deg og hjelper deg i gang med litteratursøk.

Brukere utenfor Oslo

Hvis du bor utenfor Oslo og ønsker å låne noe av oss, kan du opprette en bruker over telefon 457 23 435 eller e-post bibliotek@phs.no. Du kan bestille materiale som vi sender til din hjem- eller jobbadresse. Vi bestiller også inn materiale fra andre bibliotek.

Vi tilbyr veiledning over nett

Hvis du ønsker veiledning med en bibliotekar kan du benytte deg av tjenesten vår Bestill en bibliotekar og få inntil én times privat veiledning.

Bestill en bibliotekar her

Her kan du søke i bibliotekets samling

Søk i samlingen vår i søketjenesten Oria

Les mer om bibliotekets databaser

Fjerntilgang via VPN

Hvis du sitter utenfor vårt nettverk kan du koble deg opp via VPN.

Les hvordan du kobler deg til Politihøgskolens trådløse nett og VPN-løsning