Den Digitale Timen

Den Digitale Timen (DDT) er en digital arena for ansatte ved Politihøgskolen, studentene våre og kolleger fra etaten. Formålet er å belyse digitale utviklingstrekk som påvirker politiets oppgaver. Politihøgskolen satser strategisk på utvikling av Digitalt Politiarbeid, et fagområde som berører alle deler av politiets virksomhet. DDT dekker derfor tema innen forebyggende og operative oppgaver, etterforskning, påtale og politiledelse.

Teknisk informasjon:
Dette er et live-seminar. Det vil ikke bli tatt opptak. Politinettet kan ikke benyttes. Logg dere på 5-10 minutter før foredraget starter.

Alle som står på vår varslingsliste får invitasjonen med lenke tilsendt. Meld fra dersom du ikke lenger ønsker å stå på varslingslisten.

Tips gjerne andre om at de kan kontakte Trude Sundby for spørsmål om lenke til dette arrangementet, og om å sette seg på varslingsliste for kommende arrangementer. Kontaktinformasjon: trude.sundby@phs.no, tlf. 934 51 750.