Resultat- og relevanskvalitet
Resultat- og relevanskvalitet omhandlar den faglege kvaliteten på læringsutbytet til studentane.
Published: 08/05/2020
Kvalitetsindikatorar
Oppnåing av læringsutbytte:
- eksamensresultat: karakteroversikt, karakteravvik og strykprosent
- korleis undervisarane vurderer læringsutbytet til studentane
- korleis sensorane vurderer læringsutbytet til studentane
- korleis studentane sjølve vurderer eige læringsutbyte
Blir vurdert på emne-, program- og institusjonsnivå.
Ferdige kandidatar (tal på uteksaminerte):
- talet på ferdige kandidatar viser kandidatproduksjonen frå studieprogram- og kurs
Blir vurdert på program- og institusjonsnivå.
Gjennomføring på normert tid og fråfall:
- kor mange studentar og kandidatar som gjennomfører på normert tid og/eller fell frå
Blir vurdert på emne-, program- og institusjonsnivå.
Relevans
Vurdering av relevans for yrkesutøvinga:
- korleis kandidatane vurderer relevansen for yrkesutøvinga
- kor relevante framtidige og noverande arbeidsgivarar oppfattar at utdanningane er for yrkesutøvinga
Blir vurdert på program- og institusjonsnivå.
Kunnskapsgrunnlag:
- studentdata frå FS
- kandidat- og leiarundersøking
- studentevalueringar
- dialogmøte
- rapportar (BA, MA og EVU)
- emnerapportar
- kvalitetsrapportar for studieprogram
- evalueringsrapportar studium og kurs
- kvalitetsrapportar EVU-portefølje