Resultat- og relevanskvalitet

Resultat- og relevanskvalitet omhandlar den faglege kvaliteten på læringsutbytet til studentane.

Kvalitetsindikatorar

Oppnåing av læringsutbytte:

  • eksamensresultat: karakteroversikt, karakteravvik og strykprosent
  • korleis undervisarane vurderer læringsutbytet til studentane
  • korleis sensorane vurderer læringsutbytet til studentane
  • korleis studentane sjølve vurderer eige læringsutbyte

Blir vurdert på emne-, program- og institusjonsnivå.

Ferdige kandidatar (tal på uteksaminerte):

  • talet på ferdige kandidatar viser kandidatproduksjonen frå studieprogram- og kurs

Blir vurdert på program- og institusjonsnivå.

Gjennomføring på normert tid og fråfall:

  • kor mange studentar og kandidatar som gjennomfører på normert tid og/eller fell frå

Blir vurdert på emne-, program- og institusjonsnivå.

Relevans

Vurdering av relevans for yrkesutøvinga:

  • korleis kandidatane vurderer relevansen for yrkesutøvinga
  • kor relevante framtidige og noverande arbeidsgivarar oppfattar at utdanningane er for yrkesutøvinga

Blir vurdert på program- og institusjonsnivå.

Kunnskapsgrunnlag:

  • studentdata frå FS
  • kandidat- og leiarundersøking
  • studentevalueringar
  • dialogmøte
  • rapportar (BA, MA og EVU)
  • emnerapportar
  • kvalitetsrapportar for studieprogram
  • evalueringsrapportar studium og kurs
  • kvalitetsrapportar EVU-portefølje