Rammekvalitet
Rammekvalitet omhandlar dei tilgjengelege ressursane for gjennomføring av utdanningane. I dette inngår fagmiljøet, læringsmiljøet til studentane og infrastrukturen knytt til utdanningane.
Publisert: 08.05.2020
Kvalitetsindikatorar:
Fagmiljø:
- kor stort fagmiljøet er i forhold til talet på studentar og eigenarten til studiet
- faglege årsverk tilknytt studietilbodet (bidrar direkte og regelmessig)
- totalt
- per stillingskategori
- per student
- i fast stilling
- i mellombels stilling
- pedagogisk og didaktisk kompetanse
- kompetanse til å utnytte digital teknologi for å fremje læring
- kvalitativ vurdering av det større fagmiljøet (ulike faglege bidragsytarar til ulike utdanningar)
Forskning og fagleg utviklingsarbeid:
- kor stor del av stillinga som er sett av til FoU
- kvalitativ vurdering av forsking og utviklingsarbeid (nasjonalt og internasjonalt) knytt til studietilbodet
Læringsmiljø:
- korleis dei fagtilsette og studentane opplever det fysiske læringsmiljøet
- korleis dei fagtilsette og studentane opplever det digitale læringsmiljøet
- korleis dei fagtilsette og studentane opplever det organisatoriske læringsmiljøet
- korleis dei fagtilsette og studentane opplever det pedagogiske læringsmiljøet
- korleis dei fagtilsette og studentane opplever det psykososiale læringsmiljøet
Infrastruktur:
- eigna lokale og øvingsfasilitetar som er nødvendige for utdanningsverksemda (trening)
- nødvendig utstyr for utdanningsverksemda
- bibliotektenester
- studieadministrative tenester
- tekniske tenester (drift)
- digitale ressursar som fremjar læring og godt læringsmiljø for studentane (Helpdesk, læringsplattform osv.)
Infrastruktur blir berre vurdert på institusjonsnivå.
Kunnskapsgrunnlag:
- statistikk
- evalueringsrapportar
- drift (infrastruktur)
- rapportering frå fagtilsette
- rapportering frå studieleiarar
- rapportering frå seksjonsleiarar
- rapportering frå avdelingsleiarar