Rammekvalitet

Rammekvalitet omhandlar dei tilgjengelege ressursane for gjennomføring av utdanningane. I dette inngår fagmiljøet, læringsmiljøet til studentane og infrastrukturen knytt til utdanningane.

Kvalitetsindikatorar:

Fagmiljø:

  • kor stort fagmiljøet er i forhold til talet på studentar og eigenarten til studiet
  • faglege årsverk tilknytt studietilbodet (bidrar direkte og regelmessig)
    • totalt
    • per stillingskategori
    • per student
    • i fast stilling
    • i mellombels stilling
    • pedagogisk og didaktisk kompetanse
    • kompetanse til å utnytte digital teknologi for å fremje læring
  • kvalitativ vurdering av det større fagmiljøet (ulike faglege bidragsytarar til ulike utdanningar)

Forskning og fagleg utviklingsarbeid:

  • kor stor del av stillinga som er sett av til FoU
  • kvalitativ vurdering av forsking og utviklingsarbeid (nasjonalt og internasjonalt) knytt til studietilbodet

Læringsmiljø:

  • korleis dei fagtilsette og studentane opplever det fysiske læringsmiljøet
  • korleis dei fagtilsette og studentane opplever det digitale læringsmiljøet
  • korleis dei fagtilsette og studentane opplever det organisatoriske læringsmiljøet
  • korleis dei fagtilsette og studentane opplever det pedagogiske læringsmiljøet
  • korleis dei fagtilsette og studentane opplever det psykososiale læringsmiljøet

Infrastruktur:

  • eigna lokale og øvingsfasilitetar som er nødvendige for utdanningsverksemda (trening)
  • nødvendig utstyr for utdanningsverksemda
  • bibliotektenester
  • studieadministrative tenester
  • tekniske tenester (drift)
  • digitale ressursar som fremjar læring og godt læringsmiljø for studentane (Helpdesk, læringsplattform osv.)

Infrastruktur blir berre vurdert på institusjonsnivå.

Kunnskapsgrunnlag:

  • statistikk
  • evalueringsrapportar
  • drift (infrastruktur)
  • rapportering frå fagtilsette
  • rapportering frå studieleiarar
  • rapportering frå seksjonsleiarar
  • rapportering frå avdelingsleiarar