Programkvalitet

Programkvalitet omhandlar fagleg og didaktisk kvalitet i planverk for studie- og kurstilbod, pluss relevans for yrkesfeltet.

Kvalitetsindikatorar:

Analyse og vurdering av i kva grad:

  • læringsutbytet er beskrive i samsvar med NKR
  • studietilbodet har eit dekkande namn
  • studietilbodet er fagleg oppdatert
  • studietilbodet har tydeleg relevans for vidare studium og/eller arbeidsliv
  • det samla arbeidsomfanget til studietilbodet er på 1500–1800 timar per år for heiltidsstudium
  • innhaldet i og oppbygginga av studietilbodet er tilpassa læringsutbytet
  • undervisnings-, lærings- og vurderingsformer er tilpassa læringsutbytet til studietilbodet det er lagt til rette for at studenten kan ta aktivt del i læringsprosessen
  • studietilbodet er basert på forskings- og erfaringsbasert kunnskap
  • studietilbodet har relevant kopling til forsking og/eller fagleg utviklingsarbeid
  • studietilbodet har ordningar for internasjonalisering som er tilpassa nivået, omfanget av og eigenarten til studietilbodet
  • studietilbodet har ordningar for internasjonal studentutveksling som er fagleg relevant (for gradsstudium)


Analyse og vurdering blir gjort på relevant nivå (emne-, studieprogram- og/eller institusjonsnivå).

Kunnskapsgrunnlag:

  • emne-/sluttevalueringar
  • emne-/evaluerings-/kvalitetsrapportar
  • periodiske evalueringar
  • studiebarometeret
  • oversikt over internasjonaliseringsaktivitetar per emne (og dermed for studieløpet som heilskap)
  • oversikt over studentutveksling
  • den årlege rapporten frå utdanningsutvalet